wtorek, 16 kwietnia 2013

7 babeczek, part 3

                                                                  Witam Kochani,
                                             dziś już wtorek czyli kolej na moje inspiracje :)
        Jak wiecie w tym tygodniu bawimy się wszystkie jedną grafiką z zestawu: LITTLE PATISSERIE
                                  wczoraj mogliście podziwiać prace Magdy i Żanety,
              dziś kolej na moją prezentację, mam nadzieję, że przypadnie Wam również do gustu :)


                                      Słodki komplecik dla osóbki bardzo lubiącej słodycze:)  
                                                   
      



           Przypominam również, że od niedzieli można zgłaszać prace na nasze pierwsze blogowe wyzwanie ,
                                                          (więcej informacji TUTAJ)
                            
Pozdrawiam ze słonecznego dziś Dublina


12 komentarzy:

Bea pisze...

ależ to apetyczne!!!! przepięknie!

Mamusia pisze...

Cudowna kartka :D
Dzisiaj u nas też słonecznie ;)

iluszka pisze...

Uroczy komplecik,pełen słodyczy :)

Magda Łuczak Art pisze...

O, kurcze! Ależ ten zestaw mi się podoba!!! Przepiękny!

krystynas pisze...

Cudny komplecik

jolagg pisze...

Fantastycznie!!!! Cudowny komplecik!

Agnes B pisze...

Bardzo smakowity komplecik ;)podoba mi się!

JagaBa pisze...

Pięknie dziękuję:*

Janet pisze...

mniam, mniam :)

el pisze...

babeczka wygląda na bardzo przestrzenną , fajowa jets

Klaudia/Kszp pisze...

Mmm, pyszny komplet :)

ivonno pisze...

Apetyczny komplecik:-)