niedziela, 7 kwietnia 2013

gotowi start

Jak już wiele z Was zauważyło od jutra będzie można każdego dnia podziwiać pracę i projekty nowego zespołu DT. Będą wyzwania i sporo gości. Mam nadzieję, że każdy znajdzie czas na zabawę razem z nami i chociaż nie dorównuję papierowym mistrzostwem moim koleżankom to pokusiłam się o przemianę drewnianej skrzyneczki po truskawkach na przydatny mi pojemnik na skrawki materiałów...
Użyłam moich ulubionych kropek - polka color i krążków z kompletu - fragrant roses






16 komentarzy:

Willy's creations pisze...

Looks lovely!

Hugs,Willy

Agnes B pisze...

Świetny pomysł na ozdobienie skrzyneczki, a i słoiczki wyglądają uroczo:) Piękny projekt!

Jagódka pisze...

wyszło świetnie, romantyczne eleganckie :)

JagaBa pisze...

Wyszło rewelacyjnie!!!!
Duma mnie rozpiera ,że trafiłam do tak utalentowanej Szefowej :P..i tak zdolnego DT !!! <3

Anna Zaprzelska pisze...

Wiosna, wiosna :-D

Margot-craftcorner pisze...

Z przyjemnością będę zaglądać:)super DT no i te grafiki:)koniecznie muszę zaglądnąć na Etsy:)pozdrawiam

Joanna Wiśniewska pisze...

Bardzo ładne :)

misz-masz barbary pisze...

pięknie wyszło i proszę mi tutaj nie pisać o jakimś braku umiejętności ponieważ masz je Kochana przeogromne. Tak na marginiesie to właśnie z tego powodu zrezygnowałam ze startowania do DT bo widziałam co dziewczyny wyprawiają z Twoją grafiką to aż dech zapiera.
Pozdrawiam gorąco :)

misz-masz barbary pisze...

zapomniałam jeszcze GRATULACJE dla dziewczyn :)

Ludkasz pisze...

Pieknie:) Gratuluję świetnego projektu:)

Janet pisze...

no to ślicznie wszystkim dziękuję :)

Magda Łuczak Art pisze...

Miodzio :)
Cudnie być w DT u Ciebie!

Klaudia/Kszp pisze...

Cudna przemiana :)))

Anonimowy pisze...

Siostra,chyle czola przed waszymi pracami,sa fantastyczne!Życze wam powodzenia w dalszych projektach!

Unknown pisze...

Dear Janet,
thank you for visiting my blog.
Many compliments to your team, a lot of talented ladies!
Hugs
Sandra-Italy

Unknown pisze...

Piękne rzeczy robicie. Jestem zachwycona!!!