sobota, 13 kwietnia 2013

Kończę peleton :)

Jestem ostatnią uczestniczką DT Digital Paper.
Mam na imię Jola, a w świecie wirtualnym istnieję jako jolagg.
Mieszkam w małym miasteczku na południu Polski. Żona Piotra (na emigracji), mama trzech synów: Mateusza, Jakuba i Maksymiliana. Pedagog z wykształcenia i z zamiłowania.
To ja napisałam maila do Janet z zapytaniem, czy nie chciałaby stworzyć zespołu pracującego z jej grafikami. Udało się! Oto jesteśmy! Cieszycie się?
Od dzisiaj, w każdą sobotę, to ja będę WAS inspirować.
Głównie robię kartki na różne okazje i często używam grafik w swoich pracach.
Efekty moich zmagań z papierem możecie zobaczyć na blogu  http://jolagg.blogspot.com/
W sklepie DigitalPaper jest masa cudownych obrazków, które można sobie wydrukować, powiększać, pomniejszać... coś w sam raz dla mnie i pewnie dla większości z WAS.

Jestem szczęśliwa, że mogę tworzyć w tak doborowym gronie zdolnych kobietek.
Dziękuję, że jesteście!

Na przywitanie się z WAMI zrobiłam karteczkę dziecięcą.



Użyłam grafiki Baby.
Czyż nie słodki jest ten maluszek?


A już jutro pierwsze wyzwanie. Koniecznie tutaj zaglądajcie!

10 komentarzy:

Agnes B pisze...

Pewnie że słodki maluszek, którego zdolne rączki Joli pięknie oprawiły :)

Magda Łuczak Art pisze...

Bardzo dobrze, że napisałaś maila do Janet :)

Karteczka piękna!

Janet pisze...

fajne niebieskości i witaj zamieszaczu :)

jolagg pisze...

Dziękuję kochane, Żanetko - cmok, cmok!

agnieszka pisze...

No proszę, sprawczyni całego zamieszania :) będzie się działo ekipa na 6+
Grafiki są FANTASTYCZNE, drukują się rewelacyjnie, ja jestem nimi OCZAROWANA

mośtynka pisze...

Gratuluje Jolu ,twoje prace są zawsze ekspercko wykonane i mówią same za siebie

origata1 pisze...

To był genialny pomysł z tym listem :)
kartka urocza.

Anna Zaprzelska pisze...

Przesłodka kartka, Jolu:-)

ivonno pisze...

Uwielbiam prace dziecięce. Twoja jest piękna:-)

Anonimowy pisze...

Gratuluje pomysłu, Twoje prace są cudowne już widzę jak z tych cudownych papierków powstawać zaczną kolejne cudeńka