piątek, 12 kwietnia 2013

Paryż i róże

Witam serdecznie, dziś piątek....
Czy piątek jest dobry na początek? Mam nadzieję,
ponieważ to właśnie w każdy piątek, zaproszę Was na przygotowany przeze mnie post z inspiracją;-)

 Mam na imię Ania, 
mieszkam w Polsce, w Bydgoszczy, choć z pochodzenia jestem rodowitą Lubuszanką:-)
Od urodzenia cierpię na "ADHD twórcze" i nie potrafię usiedzieć
z rękami, które niczym się nie zajmują;-)
Efektem tego stał się mój blog: My Sunny Place,
oraz wielu przyjaciół z tym samym typem zamiłowań,
którzy wciąż utwierdzają mnie w tym, że tego typu przypadłości nie należy leczyć;-)
Dziś przygotowałam dla Was kartkę pełną wiosennych kolorów, róż
oraz paryskiej elegancji...
 
 Nooo, przynajmniej taki miałam zamiar ;-)
Przepiękne połączenie różu oraz zieleni, znajdziecie w zestawie
 "Secrets of Paris".
Bardzo ciepło Was pozdrawiam i zapewniam, że to nie koniec nowości na tym blogu,
wiec.... zaglądajcie do nas często ;-)



7 komentarzy:

Magda Łuczak Art pisze...

Mmmm... Cudowne te Twoje subtelności, Aniu :)
Witaj w drużynie!♥

JagaBa pisze...

Aniu,kolejna Twoja praca którą się zachwycam!Pięknie wyeksponowana Żanetkowa grafika!

Janet pisze...

aaaaa !!! te bydgoszczanki :) Aniu, śliczności robisz !

ivonno pisze...

Aniu świetna prezentacja Twojej osoby. Lubuszanka brzmi pięknie:-) Ale do rzeczy kartka "Francja-elegancja". Piękna!

jolagg pisze...

Aniu, uwielbiam twoje prace... love!

Klaudia/Kszp pisze...

Przepiękna!!

Agnes B pisze...

Kolejna piękna kartka :)