niedziela, 14 kwietnia 2013

Wyzwanie kwietniowe

Kochani!
Od dziś co miesiąc, w każdą drugą niedzielę miesiąca zapraszamy Was na WYZWANIE.

Temat kwietniowego wyzwania to:
ZACZAROWANY OGRÓD


Zasady są następujące:
1. W ciągu 3 tygodni zrób pracę zgodnie z tematem wyzwania.
Nie trzeba użyć grafiki Janet, choć gdyby została wykorzystana, byłoby nam bardzo miło :)
2. Poprzez mały przycisk na końcu tego posta dodaj link
bezpośrednio kierujący nas do Twojej pracy.
3. Koniecznie pokaż na swoim blogu banerek do aktualnego wyzwania!
Niech i inni dowiedzą się, że  u nas trwa świetna zabawa!
4. W drugą niedzielę następnego miesiąca zajrzyj do nas koniecznie,
by zobaczyć, kto wygrał wyzwanie.

Zwycięzców będzie trzech.
Wybierze ich w glosowaniu Janet i jej Grupa Projektowa.

Nagrody:
1. miejsce ---> trzy grafiki od Janet (do wyboru)
2. miejsce ---> dwie grafiki od Janet (do wyboru)
3. miejsce ---> jedna grafika od Janet (do wyboru)

A tak nasz Design Team poradził sobie z dzisiejszym wyzwaniem:

{Janet}

{Agnieszka}

{Ania}

{Aga}

{Jola}

{Klaudia}
grafika

{Magda}

Bawcie się dobrze!


23 komentarze:

joolaa pisze...

przepiękne prace!!!

JagaBa pisze...

czuje się jakbym była w zaczarowanym ogrodzie :)..
Dziewczynki,cudowne prace stworzyłyście <3

Caro-ART pisze...

A musi byś grafika stąd czy dowolna ?

Magda Łuczak Art pisze...

Caro, grafika nie musi być stąd :)
Już dopisałam do posta tę informację, dzięki!

Joanna Wiśniewska pisze...

Wspaniałe 'zaczarowane ogrody'! :)

wiola_c pisze...

Śliczne, romantyczne prace. :)
Grafiki zachwycają.

ivonno pisze...

Dziewczyny piękne inspiracje. Bardzo mi się u Was podoba. Jestem przekonana, że będzie to miejsce kolorów za sprawą pięknych grafik Janet:-)

dekobzdety pisze...

Przecudowne kartki. Tylko pozazdrościć talentu! :)

Ludkasz pisze...

Cudne te Wasze ogrody:)

Kasia B. pisze...

Wspaniałe wyzwanie i przecudne Wasze prace!!!
Pozdrawiam :)*

Elwira-k pisze...

Czarodziejsko-nieziemski wysyp cudowności!!!

Margot-craftcorner pisze...

Absolutne cudeńka:)

Sylwia-eR pisze...

Cieszę się,że tyle się tu dzieje.
Prace piękne a temat wyzwania- wprost wymarzony : )

Unknown pisze...

Przepiękne prace!

el pisze...

piękne wyzwanie...........bajeczne

Marta pisze...

Dziewczyny wspaniałe interpretacje. Chciałam tylko potwierdzić czy można zgłosić więcej niż jedną pracę? Czasu jest bardzo dużo więc można poszalec ;)

Agnes B pisze...

dziewczynki, śmiało można dodawać więcej niż jedną pracę ;)

Bea pisze...

Cudne prace - bajeczne grafiki !!!
Ach, patrzę, patrzę i podziwiam :)
Cieplutko Was pozdrawiam :)

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Postanowiłam i ja wziać udział we wyzwaniu.. Warunki spełnione.Pozdrawiam ciepło:)

Unknown pisze...

Wspaniałe wyzwanie i przecudne Wasze prace!!!
Pozdrawiam :)*

Rydia pisze...

Piękne i magiczne prace! Temat ogromnie mi przypadł do gustu :)
Pozdrawiam ciepło :)

Agnieszka - ABOKU pisze...

Dopisuję się do wyzwania. Dziewczyny, cudowne prace i świetne inspiracje! Temat wyzwania magiczny a grafiki Janet wymarzone i bajeczne, ...czego chcieć więcej ? :)

Unknown pisze...

Moje drogie zmienił się mój link !!! z powodu prośby dziewczyny która używa tej nazwy którą ja doniedawna używałam - a ona ma firmę pod nią więc ja zmieniam się z Monia Art na http://moniasart.blogspot.com/