niedziela, 14 kwietnia 2013

Wyzwanie kwietniowe

Kochani!
Od dziś co miesiąc, w każdą drugą niedzielę miesiąca zapraszamy Was na WYZWANIE.

Temat kwietniowego wyzwania to:
ZACZAROWANY OGRÓD


Zasady są następujące:
1. W ciągu 3 tygodni zrób pracę zgodnie z tematem wyzwania.
Nie trzeba użyć grafiki Janet, choć gdyby została wykorzystana, byłoby nam bardzo miło :)
2. Poprzez mały przycisk na końcu tego posta dodaj link
bezpośrednio kierujący nas do Twojej pracy.
3. Koniecznie pokaż na swoim blogu banerek do aktualnego wyzwania!
Niech i inni dowiedzą się, że  u nas trwa świetna zabawa!
4. W drugą niedzielę następnego miesiąca zajrzyj do nas koniecznie,
by zobaczyć, kto wygrał wyzwanie.

Zwycięzców będzie trzech.
Wybierze ich w glosowaniu Janet i jej Grupa Projektowa.

Nagrody:
1. miejsce ---> trzy grafiki od Janet (do wyboru)
2. miejsce ---> dwie grafiki od Janet (do wyboru)
3. miejsce ---> jedna grafika od Janet (do wyboru)

A tak nasz Design Team poradził sobie z dzisiejszym wyzwaniem:

{Janet}

{Agnieszka}

{Ania}

{Aga}

{Jola}

{Klaudia}
grafika

{Magda}

Bawcie się dobrze!


23 komentarze:

joolaa pisze...

przepiękne prace!!!

JagaBa pisze...

czuje się jakbym była w zaczarowanym ogrodzie :)..
Dziewczynki,cudowne prace stworzyłyście <3

caro78-Pysia pisze...

A musi byś grafika stąd czy dowolna ?

mamajudo pisze...

Caro, grafika nie musi być stąd :)
Już dopisałam do posta tę informację, dzięki!

Joanna pisze...

Wspaniałe 'zaczarowane ogrody'! :)

wiola_c pisze...

Śliczne, romantyczne prace. :)
Grafiki zachwycają.

ivonno pisze...

Dziewczyny piękne inspiracje. Bardzo mi się u Was podoba. Jestem przekonana, że będzie to miejsce kolorów za sprawą pięknych grafik Janet:-)

dekobzdety pisze...

Przecudowne kartki. Tylko pozazdrościć talentu! :)

Ludkasz pisze...

Cudne te Wasze ogrody:)

Kasia B pisze...

Wspaniałe wyzwanie i przecudne Wasze prace!!!
Pozdrawiam :)*

elwira-k pisze...

Czarodziejsko-nieziemski wysyp cudowności!!!

Margot-craftcorner pisze...

Absolutne cudeńka:)

Sylwia-eR pisze...

Cieszę się,że tyle się tu dzieje.
Prace piękne a temat wyzwania- wprost wymarzony : )

Monika Mróz pisze...

Przepiękne prace!

el pisze...

piękne wyzwanie...........bajeczne

Marta pisze...

Dziewczyny wspaniałe interpretacje. Chciałam tylko potwierdzić czy można zgłosić więcej niż jedną pracę? Czasu jest bardzo dużo więc można poszalec ;)

AGNES B. pisze...

dziewczynki, śmiało można dodawać więcej niż jedną pracę ;)

bea pisze...

Cudne prace - bajeczne grafiki !!!
Ach, patrzę, patrzę i podziwiam :)
Cieplutko Was pozdrawiam :)

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Postanowiłam i ja wziać udział we wyzwaniu.. Warunki spełnione.Pozdrawiam ciepło:)

Jola Pająk pisze...

Wspaniałe wyzwanie i przecudne Wasze prace!!!
Pozdrawiam :)*

Rydia pisze...

Piękne i magiczne prace! Temat ogromnie mi przypadł do gustu :)
Pozdrawiam ciepło :)

Agnieszka - ABOKU pisze...

Dopisuję się do wyzwania. Dziewczyny, cudowne prace i świetne inspiracje! Temat wyzwania magiczny a grafiki Janet wymarzone i bajeczne, ...czego chcieć więcej ? :)

Monias Art pisze...

Moje drogie zmienił się mój link !!! z powodu prośby dziewczyny która używa tej nazwy którą ja doniedawna używałam - a ona ma firmę pod nią więc ja zmieniam się z Monia Art na http://moniasart.blogspot.com/